Registrera en retur

Registrera en retur

Undantag från klagomål:

Vi accepterar inte klagomål under följande omständigheter, så beställda produkter kan inte returneras:

  • Du är missnöjd med varornas material eftersom du inte beställde provet i förväg
  • Du tycker inte att utskriftsresultatet är bra, även om det matchar beviset (du gillar till exempel inte storleken, färgen eller platsen för utskriften)
  • Du gillar inte vad du beställde

Produkter som inte har fel men inte uppfyller dina förväntningar kan inte returneras. För att undvika detta erbjuder vi dig möjligheten att i förväg beställa ett urval av den reklamprodukt du väljer. Detta innebär att du personligen kan försäkra dig om kvaliteten på produkterna innan du beställer. Vi rekommenderar att du använder den här mallen. Om du har frågor om detta kan du när som helst kontakta oss via kontaktformuläret.

Om produkterna du beställde är defekta kan du skicka dem tillbaka till oss. Du kan bara registrera din retur via e-post. Vänligen returnera inte varorna utan att meddela oss. Vår kundtjänst hjälper dig och hittar en lösning tillsammans med dig.

Vi behöver den här informationen från dig:

Om du vill registrera en retur, vänligen maila oss med ditt skriftliga klagomål och ditt beställningsnummer. Endast på det här sättet kan vi behandla din begäran och acceptera återbetalning. Vi behöver följande information från dig:

  • Produktinformation (typ och kvantitet)
  • Anledning till klagomål
  • Bilder på skadade produkter
  • Information om kvantiteten av produkterna i fråga
  • Oavsett om du vill ha en återbetalning eller vill att produkterna ska göras om